2014. február 26., szerda

1.Díjam *-*!!!!

Először is, nem tudom, mit is mondhatnék. Nagyon boldog vagyok, hogy kaptam egy díjat :)) Nagyon szépen köszönöm Bikkes Evelinnek :))



Szabályok:

-Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról.
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
-11 embert meg kell jelölni,és linkelni.
-Nincs visszaadás,visszajelölés.

11 dolog rólam:
 
1.Két példa képem van akiket már közel 3 éve imádok és tisztelek: Palvin Barbara és Demi Lovato :)
2. Van két cicám és három kutyusom.
3. Hsizek a fiú-lány barátságban mivel nekem az egyik legjobb barátom egy fiú :)
4.Kedvenc színem a sötét lila :)
5. Nem szeretem se a fehér se az ét csokoládét :D
6. Bármikor amikor meghallok egy jó számot táncraperdülök és énekelek :)
7. Nagyon kevés ember véleémnyére adok :))
8. Életvidám vagyok, ugyanakkor nagyon érzékeny lelkű :)
9. Van pár álmom: Énekesnek lenni( de szörnyű a hangom :DD), Találkozni a(z) 1D-vel,Demi Lovatoval,Palvin Barbival,Justin Bieberrel és Austin Mahone-val.
10. Szeretnék egyszer kijutni Amerikába :)
11. Utálom a kétszínű embereket :)
 
Válaszaim:1.Hiszel abban az ideézetben,hogy "Soha ne mond hogy soha"?
- Igen :) Ez az egyik mottóm :)
2.Miben vagy tehetséges?
- Talán táncolásban :)
3.Hanyadikos vagy,és hanyadikba fogsz menni?
- 0.-os vagyok és 9.be megyek :)
4.Kedvenc sorozat/film?
- Kedvenc sorozatom: Vámpírnaplók. Kedvenc filmem: Megint 17 :)
5.Ismered a Nickeloodeon csatornát?Ha igen,mi tetszik benne a legjobban?
- Persze:)) A sok vicces műsort szeretem benne, mint pl: madagaszkár pingvinjei:)
6.Mi a véleményed Miley Cyrusról,és ahogyan viselkedik?Jó döntés?
- Miley-t régen nagyon szerettem sé a hangját még mindig. Ahogy mostanában viselkedik kicsit kiábrándító de nem ítélkezem, mert én sem szeretem ha az általam szeretett sztárt lehurrogják :))
7.Hány éves vagy?
- 16 leszek hamarosan :)
8.Egyszer kiakarnál jutni valahová?Ha igen,hová?
- Igen. Amerikába :))
9.Van olyan,amit nem szeretsz?
- Van, a kétszínűséget és a fehér csokit :D
10.Meghaltak már családtagjaid?
- Igen, még nagyon régen :/
11.Válassz!Capuccino vagy kávé?
- Kávé :))
 
11 kérdésem:
 
1.Mi a legnagyobb álmod?
2.Miért kezdtél el blogolni?
3.Kedvenc napod az évben?
4.Sportolsz valamit? Ha igen, akkor mit?
5.Hiszel a fiú-lány barátságban?
6.Szereted Justin Bieber? Ha igen, akkor miért és ha nem, akkor miért?
7.Mi a véleményed aróól, hogy Palvin Barbit és Niall Horan-t összeboronálták?
8.Mi a célod a blog írással?
9.Melyik az az egzotikus hely ahová szívesen eljutnál?
10.Ki a kedvenc film színész/színész nő?
11.Melyik a kedvenc zeneszámod és miért?
 
Akiknek tovább küldöm:
 
1. http://let-me-change-you.blogspot.hu/ (Ellenkezni hiába való!)
2. http://foreverorneverwithme.blogspot.hu/ (You're my kryptonite)
3. http://tsnssfanfiction.blogspot.hu/ (The secrets never stay secrets)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése